Sovavilasovavila.

2012-09-30 @ 17:43:41

Helu, var längesen jag skrev.
Har legat i sängen i två dagar nu och inte gjort ett piss.
Vissa vet varför, och vet du inte så äre ingen mening att fråga heller!
Aja, igår var en grymt jobbig dag fyfan.
Varit en jobbig dag idag men det var värre igår.

Imorgon ska ja skriva ett brev som kommer bli en bok och skicka till Eminem.
Kommer bli intressant eftersom jag måste skriva på engelska.
Engelsk-svensk ordbok nästa typ haha.

Hoppas hoppas min bok jag beställde kommer imorgon, kommer bli cp glad och gråta massor av lycka.
Beställde Eminems bok The Way I Am, lovar att ni blev fett förvånad nu fast nej haha.

Snart ska jag mysa med mamma och syster framför någon bra film med ost och kex, mums! :')

Har inget mer att skriva så hejsvejs!

JUSTE, färgat håret.
As dålig bild men slänger in den ändå.


Kommentarer
Postat av: amanda

ÅH hoppas han svarar! du måste berätta de för mig isff! och antagligen kommer du gå runt o skrika av lycka om de skulle hända men ändå XDD<3

2012-09-30 @ 18:35:37     URL: http://roxyn.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0