I can't lie no more, I can't hide no more, Got to be true to myself.

2012-11-03 @ 23:55:50
Sup br0s?

Har haft tre roliga nätter nu, fett kul hare varit.
Men nu är jag less.. Haha.

Har inte skrivit på länge med tanke på att allting knasade.
Soc ändrade datum på flytten igen, och jag gick lös.
Nu är det sagt att det skulle bli typ nu i helgen..
Men ja, som sagt tror inte jag kommer få åka alls ._.
Blir irriterad, vill börja skolan så jag slipper gå om ett år till eftersom jag inte hinner visa något innan sommarlovet kommer wtf.

Ajaaaaaaaa, har inget intressant att skriva, ska sätta mig och spela lite tror jag.
Och imorgon tänkte jag vara med min pojke, som jag saknar som fan..

JUSTE, här får ni ett egopic efter att Frida gjorde en jäääävla makeover på mig hehe.
 
HEIDO.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

bevaka och kommentera min blogg/nattiz från bäckagården sprid gärna vidare :)

2012-11-10 @ 18:40:09     URL: http://nattiizs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0