Det är så nära nu.

2012-10-29 @ 16:15:56
Nu kan jag bara räkna timmarna, minuterna och sekunderna.
Nu finns det inga dagar att räkna längre.
Fan vad jag är nervös, fan vad jag är rädd, jag är orolig.
Tänk om jag inte passar där alls?
Tänk om jag blir helt ensam?
Tänk om allt går åt helvete?
Tänk om alla här i Härnösand glömmer bort mig.
Tänk om, nej jag vill inte tänka mer.
Fan ta det här, fan ta allt.
Jag är så himla rädd.
Jag kommer inte ha någon, alla är ju här.

Jag vill ha min familj nära mig, mina vänner och min pojkvän.
Hur fan ska jag klara mig utan er?
Hur fan ska jag klara det här över huvudtaget?

Nej, jag tänker inte tänka mer.
 
 
                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0