Vi ska bli paret som klarar allt.

2012-10-23 @ 11:14:40
Jag älskar dig så sjukt mycket Mattias, om du ändå visste hur mycket.
Är rädd, jätte rädd att förlora dig då jag åker.
Jag menar, tänk om du hittar någon annan?
Tänk om du inte klarar av distansen, eller tänk om du inte orkar vänta tills vi äntligen kan ses.
Mår verkligen skit över att tänka på allt detta, men tankarna slår mig hela tiden.
Jag har varit tillsammans med dig i 10 månader nu, jag är van att vara med dig typ hela tiden.
Jag är van att kunna träffa dig nästan varenda dag, jag är van att sova brevid din sida.
Jag är van att vara i din närhet.
Men nudå?
Nu kommer jag inte kunna träffa dig varje dag, jag kommer inte kunna sova med dig,
jag kommer inte kunna träffa dig något alls typ.
Jag är så himla rädd.
Jag vill inte förlora dig.
Du är mitt allt, och jag skulle inte klarat av något utan dig.

Detta kommer verkligen bli jobbigt.
Men jag vet att jag klarar vad som helst bara jag har dig.
Vi klarar allt tillsammans, vi är starka tillsammans.

Sen efter jag har gått i denna skola osv, då är det du och jag.
Bara du och jag.
Det vet du.

Jag hoppas verkligen du har tålamod att vänta.

Jag älskar dig Mattias. <3
 

Kommentarer
Postat av: jessica N

om han älskar dig, så kommer han nog kunna vänta i evigheter bara för att få träffa dig igen :)

2012-10-23 @ 13:42:15     URL: http://mrsfreak.devote.se
Postat av: frida wikström

awwwie <3 älskar dig och du klarar det här !!!!

2012-10-23 @ 14:19:05     URL: http://enavmiljoner.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0