Känslo kaos like always,.

2012-11-12 @ 11:10:47
Ahmen tja, har inte skrivit på åratal, haha men ärligt så suger ALLTING just nu.


Mycket har hänt sen jag skrev så..
Är singel, det suger kuk men är ändå ganska skönt.
Men det är ensamt, och jag saknar honom.
Men ja, nu äre ju såhär.
Sen saknar jag min bästavän Sara, vill inte gå in på detaljer ang den saken.
Dom som vet, vet.
Och på torsdag flyttar man, men jag menar vad fan har jag egentligen kvar här?
Har förstört allt, förlorat alla jag älskar.
Tack vare mitt jävla känslo kaos.
Nej men jag har haft så satans mycket tankar och känslor, allting har varit kaos i min hjärna senaste dagarna.
Har svikit två av dom jag älskar mest.
För jag tänker inte längre, min hjärna tillåter mig inte tänka, det är kaos därinne.
Jag är kaos, men orkar inte bry mig längre.
Jag är van att vara ensam, van att kämpa ensam.

Orkar inte ens skriva mer, skriver då jag har lust...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0