Tom i skallen, tom i hjärtat.

2012-10-23 @ 11:07:00
Helu!
Har inte skrivit på tre dagar ser jag, haha..
Men ja lite stuffs har hänt iaf.
Jag och Mattias hade blandannat tio månader igår, underbart.
Sen så fick jag bestlutet igår, som är helt klart; 10.00 på tisdag, den 30nde lämnar jag Härnösand och åker till Övik.
 
Vet inte hur jag känner.
Vill inte känna.
För att känna måste man tänka efter,
och att tänka gör ont.

Aja, jag ska ialllafall fixa mig för sen ska jag ut och träffa Frida.
Hoppas detta blir en bra dag.

Jag hatar att vara svag.
Jag är svag.
Väldigt svag.
Jag kämpar mot en stor depression.
Jag ska snart lämna dom jag älskar.
Dom är det jag lever för.
Nu när jag lämnar dom, vad ska jag då leva för?
Hoppet om att allt ska bli bra?
Nej.
Jag har ingen aning längre.
Orkar inte folk.
Orkar inte med mig själv.
Men jag lovar, jag ska kämpa.
Jag ska försöka, för jag vill inte göra er besviken.
Det har jag gjort för många gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0