I'll be back.

2012-10-27 @ 11:46:18
Tjohej, idag mår man som man förtjänar typ.
Var med Amanda, Sara & Frida och några grabbs igår.
Var en sjukt rolig kväll.
Och min sista roliga på länge.
Nu är det bara tre dagar kvar tills jag åker.
Jag blir tårögd bara jag tänker på det.
Hatar att tiden ska gå så fort.

Jaja, nu sitter jag hos min pojkvän ensam, eftersom han är jobbet.
Ska dra hem typ nu och duscha litt och sen typ börja packa och sen skita i det och spela d3 istället.
 
Jag hatar att alla tjatar om att jag är stark och kommer fixa detta.
Alltså jag vill inte att ni ska säga att jag är stark och helt klart klarar detta,
för jag menar tänk OM jag inte fixar detta.
Jag kommer göra både er och mig själv så jävla besviken.
Jag ska försöka leka stark ett tag till.
Men denna månad kommer döda mig.
Vill verkligen inte åka någonstans.
Men har ju inget val som vanligt.

Känns förjävligt att jag ska åka nu när allt funkar bättre än vad de gjort på lääänge.

Aja skitsamma, nu ska jag klä på mig och sen dra hem.
Heido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0