Skola och saker.

2012-11-22 @ 12:17:10
Tjo, har inte skrivit på ett tag. 
Det har hänt så pass mycket.
Idag är det en vecka sen jag flyttade hit till Bäckagården.
Sitter i datasalen just nu eftersom jag har lunch rast.
Går skit bra i skolan faktiskt, fått massa beröm.
Och för er som inte vet går jag restaurang, har aldrig varit intresserad av mat osv.
Kan typ bara göra makaroner och nudlar :]
Men det går framåt som fan, får massa beröm hela tiden, det gör mig sååå lycklig.
Saknar min pojkvän mamma och felicia dock, men på lördag får jag äntligen träffa dom.
SÅ JÄVLA SKÖNT.
Ska ta upp bloggandet, looovar.
Men som sagt, har varit fullt upp.
Skrver mer då jag kan, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0