I hate to say goodbye.

2012-10-28 @ 13:22:41

Snart kommer min bästavän hit och säger hejdå till mig..
Det kommer bli svårt, men det måste ju göras.
Kommer sakna henne som in i helvete.
Min bästavän, min kopia.
Allting kommer bli så himla konstigt.
Jag är van att vara med dig.
Ha dig nära.
Kommer bli så svårt att vara ifrån dig.
Du är den bästavän jag någonsin haft.
Och kommer att ha.
Det vet jag.
Jag älskar dig sjukt mycket Sara.
Du är bättre än bäst.
Utan dig skulle jag inte funka.
Vi gör kanske lite dumma saker som inte våra föräldrar gillar.
Men vi är tonåringar, alla gör dumma saker ibland.
Huvudsaken är att vi mår bra och det gör vi tillsammans.
Jag sitter och gråter nu..
Du är den som får mig att vilja fortsätta.
Bara jag har dig klarar jag allt.
Och vi båda stöttar varandra igenom ALLT.
Jag skulle döda för dig, o det vet du.
Du är så himla fin.
Du är så himla bra.
Världens bästa.
Du är perfekt Sara, jag lovar dig det.
Det kommer bli så svårt att vara ifrån dig.
Jag vill vara nära dig, jag vill kunna skydda dig, mot allt ont all ångest.
Jag vill kunna krama om dig då du behöver en kram.
Jag vill kunna finnas för dig på riktigt.
Jag är så rädd att vi glider ifrån varandra nu när jag åker.
Men vi har ett starkt band, det vet jag.
Vi klarar fan i mig allt tillsammans.
Du och jag Sara, du och jag hand i hand genom allt.
Du och jag, mot världen.
Tillsammans är vi starka.
Och övervinner allt.
MIN fina Sara, min fina bästavän.
Jag känner mig elak, jag lämnar dig.
Igen.
Jag vill inte lämna dig, vill vara med dig hela tiden.
Men älskade vän, om tre år då bor jag i Härnösand igen, o vet du?
Då är jag 20, och du är 18.
Fyfan vad vi ska äga.
Puss världens bästavän.

Förlåt för att allt blev fett osammanhängande och konstigt, men gråter och kan inte tänka klart.

Lägger in liiitee bilder på oss haha, kan lova att alla nog inte är så nyktra men ändå.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskar dig Angelica, och ja, vi kommer säkert glida ifrån varandra, men varje gång du kommer hem så ses vi och jag kommer aldrig någonsin att lämna dig. Det hoppas jag att du vet. Du är min absolut bästa vän och att veta hur du kommer må, och vara så jävla långt bort, det gör ont. Men jag hoppas att du har någon där som tar hand om dig åt mig, för händer något dig vet jag fan inte vad jag gör. Du är min syster och bästavän, jag skulle dött utan dig. Hatar att säga hejdå till dig, har gjort det alldeles för många gånger nu. Men somsagt lämnar dig aldrig. Jag älskar dig<3 Puss

2012-10-28 @ 17:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0