Rubrik jao.

2012-10-20 @ 00:58:31

Wasfucking up?
Sitter hos Frida och har gjort det ett tag.
Åt nyss en goooood gangster från mini med na.
Och innan det så vare nice folk här men dom drog nyss typ.
Var as kul de.
Nu sitter ja och frida och kollar på tv och sånt..
Jag ska till min pojk om ett tag tänkte jag.
Sista natten med honom på sjukt länge..
Kommer gråta ju..
Åh drygt..

Sen blev ja litt besviken att alla skrev ba åååh måste träffa dig innan du åker blabla.
Idag var sista chansen och enbart frida i två till tog den.
Fuck er bitches.
Ses om nån månad liksom.
Aja, ska inte bli sne pga de.
Men känns lite smådrygt.

Nuu ska vi mysa litt till.
Lägger in en cp bild på mig och frida, och en bild på nallen min underbara pojk (som jag har 10 månader med på söndag, hihihhi) gav mig idag.

Tjarrråråår


Kommentarer
Postat av: Sara

Du sa inte ens något till mig satt...

2012-10-20 @ 04:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0