Bajs blogg.

2012-09-24 @ 19:57:00
Tjo, hade verkligen glömt bort hur jobbigt det är att fixa en blogg..
Har hållt på i flera timmar </3
Men jaja, orkar inte fixa en bättre header inte just nu.
Vad spelar headern för roll egentligen? 
Orkar inte :) 
 
Denna blogg kommer handla om mig, mina diagnoser, min flytt som snart blir.
Till ett hvb hem, där jag ska börja gymnasiet.
Jag kommer skriva om vad som händer där på hemmet, hur det går, vad jag gör på dagarna.
Och sånt, eftersom jag inte kommer kunna höra av mig till alla jag kan pga en timme datorstid per dag.
Trololo.
Och så kommer jag ju helt klart skriva om mina vänner, min pojkvän och familj och blabla.
OJ, höll på att glömma.. Kommer skriva om Eminem min gud oxå kan jag lova;)

Hahah, idag vaknade jag upp hos min pojkvän like always, han drog till birsta så jag drog hem.
Satt mig här började med denna bög blogg, och nu är jag äntligen klar.
Annars har inte gjort ett piss idag.
Imorgon ska jag vara på soc halv 12 för att åka till Bäckagården och hälsa på.
Kan bli intressant.
Har ju hälsat på en gång tidigare, men kunde inte bestämma mig då om jag gillade placet eller inte.
Får se hur det går imorgon, fett drygt att åka till Övik bara..

Nu ska jag spela Diablo, höööörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0