Vem av alla vänner därute är äkta?

2012-10-11 @ 23:49:00

Tjo hej cp bloggis.
Ligger i sängen och tänker jag, fasten det är så jävla osmart att tänka, iaf på natten.
Heh, har världens ångest pga allt som är på g.
Vill inte åka.
Fuckar upp det hemma, sover borta utan lov osv.
Gör det enbart för att om jag är hemma osv blir jag och mamma ännu närmre.
Och vilket betyder att det blir ännu jobbigare att åka.
Det är redan nog jobbigt..

Känner mig ensam riktigt jävla ensam.
Är så glad att jag fortfarande har Sara & Frida.
Men jag menar, vart fan tog alla andra vägen?
Alla hittar nya kompisar, glömmer bort dom andra.
Fattar inte varför man gör så.
Om jag nu har en nära vän lämnar jag den inte, och jag byter hell no ut den..
Saken är att det tar såååå lång tid för mig att verkligen kunna kalla någon bästa bästa vän på riktigt.
Kan ta år för mig att låta någon komma så nära.
Ärligt, alla lämnar alla.
I somras hade jag tusen kompisar.
Och alla mina älskade kill kompisar linsom, var fan tog ni vägen?
Är van och bli lämnad, jag lovar.
Men känns riktigt pissigt fortfarande.

Är rädd, tänk då jag flyttar.
Sara kommer ju helt klart hitta en ny bästavän, och frida med.
För jag finns inte här lika ofta då.
Vilket betyder att man inte kan umgås, och då tappar man kontakten.
Är rädd att snart behöva stå alldeles ensam.

Är rädd för allt.
Hatar att vara ensam.


Kommentarer
Postat av: amanda

ja vet inte va du tycker , men ja lämnar dig inte.
du svara btw inte på de där långa emo smset.. XD

2012-10-11 @ 23:56:30     URL: http://roxyn.bloggagratis.se
Postat av: Sara

Jag behöver inte skaffa en ny bästavän, jag har Amanda och Martin men ingen av de kan ta din plats, jag lovar. Ingen kan skratta åt samma minnen som du och jag kan. Jag älskar dig Angelica och ingen kommer någonsin ersätta dig<3

2012-10-12 @ 13:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0