Sry dude's!

2012-10-08 @ 09:43:12
Har inte skrivit på as länge, men har verkligen haft fullt upp.
Var ju hos min bror och sen har det hänt massa stuffs.
Så allting har gått upp och ner för mig, och har verkligen inte haft ork att skriva.
Aja, just nu sitter jag iallafall och äter nudlar och dricker te och kollar på Tomorrowland.
Jag vill så gärna dit nästa år..
 
Fast Eminem har konsert 2013 också som jag vill på.....
Allting blev så jobbigt.
Dock tror jag Tomorrowlands kommer finnas längre än Eminems konserter.
Och Tomorrowlands ligger i Belgien, och måste ju passa på då Eminem har en konsert nära.
Jajo.

Hahaha gudars vad söt jag är som tänker högt.

 
Ah idag ska jag väl träffa min pojk ett tag, sen skulle jag egentligen på soc möte men blev inställt.
Har ingen aning om vad jag skulle dit och göra men jao.
Tror jag ska till Sara en snabbis, skiter i om hon inte svarar på sms eller så, våldgästar.
Äsch, hon älskar mig.


Vet fan inte vad jag ska skriva, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0