Smile bitch, tears don't make it better.

2012-10-01 @ 09:27:00

Godmorgon, har haft världens hemskaste natt och morgon.
Kunde inte sova ett piss inatt låg och grät och hade ångest.
Pga det tidigare inlägget jag skrev.
Fett jobbigt, somnade typ fem.
Mamma väckte mig åtta gav mig medecinen och sa hejdå innan hon drog till jobbet.
Somnade om, vaknade nio typ med panik, drömde en äckel dröm.
Har fortfarandr panik och små gråter, ööh fuck life. :(

Aja ska gå upp nu, kan ändå inte somna om.. Tror jag?
Iallafall så ska jag duscha, sen spela litt.
Försöka hinna träffa min pojke innan han far till jobbet för annars dör jag.
Och sen till sist (dom som känner mig och läser detta kommer tro jag tagit något...) ska jag laga mat åt mor och syster tills dom kommer hem.
Får se hur fan det går..

Aja skriver senare, pusshejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0